Papanasi cu Gem si Smantana

Ingrediente
400 g branza de vaca,
1 lingura faina,
1 lingura gris,
2 oua,
ulei pentru prajit,
sare,
smantana,
dulceata.
Preparare
Branza zdrobita cu furculita se amesteca cu faina si grisul, se adauga ouale intregi, sarea si se amesteca bine.
Se modeleaza din aceasta compozitie papanasii (rotunzi, cu gaura in mijloc), care se dau prin faina si se pun la prajit in mult ulei bine incins.Cand sunt rumeniti pe ambele parti, se scot, se pudreaza si se servesc cu dulceata si stropiti cu smantana.

7 răspunsuri to “Papanasi cu Gem si Smantana”

  1. imi vine sa plang can d imi amintesc cum mi se topeau in gura ultima data cand am mancat….papanasi!!!

  2. SI eu abia astept sa ma duc sa mananc niste papanasi la sambata de sus…foai de mineeeee

  3. mmmm buni ma, cry ai uitat si aroma de cabanos, vai vai si aia face toata reteta :)))))

  4. Alexandra am precizat ca mi-e dor de papanasi care ii fac aia la sambata si cu gem de afene bun maaaaaaaaaaaaa

  5. mie imi plac cei cu aroma de cabanos, ce te bagi? 😛

  6. incerc si eu reteta

  7. deabia nastept sa se faca ,sunt super buni cu gem de afine

Lasă un răspuns

