Arhivă pentru februarie 6, 2008

Ce este iubirea…?

Posted in Intrebare on februarie 6, 2008 by crystar

Postul asta este pentru  persoana care cautand pe net“Ce este iubirea” a ajuns la mine pe blog si pentru toti cei care au  un dubiu in ceea ce priveste iubirea.
Nu ma consider eu o persoana adapta sa dau sfaturi prea multe ca deah…vezi de multe ori avem impresia ca am gasit iubirea vieti noastre si in final gresim, dar cu putine cuvinte am sa incerc sa povestesc ce e iubirea pentru mine, ce cred eu ca este iubirea. 
In general toti cautam iubirea problema a multora dintre noi este ca nu o gasim si nici nu stim o metoda cu care noi am putea sa o gasim.
 Ce e iubirea? De unde vine ea?
Cred ca iubirea se naste din nimic si are puterea de a umple multe goluri ale sufletului.
Iubirea nu poate fi vazut ci doar simtita, este acel sentiment de care avem nevoie ca sufletul nostru sa se simta viu este acel sentiment care e capabil sa schimbe inimi, comportamente, gandiri, si chiar vieti.
Atunci cand iubesti cu adevarat si cand spun cu adevarat ma refer la o iubire neconditionata, adica sa dai iubre  fara sa ceri, atunci te simti cu adevarat fericit. Esti fericit pentru ca oferi o mare parte din ce ai tu mai bun celor din jurul tau si acest lucru este minunat atunci cand sti sa il faci. Daca in cazul in care oferi iubire si nu primesti inapoi iubire nu trebuie sa te simti jignit sau injosit ca iti arati sentimentele fata de cineva. Nu are rost sa ceri iubire unor oameni care nu au cunoscut iubirea in viata lor si care nu sunt capabili sa ofere iubire. Cel mai bine ar fi ca voi sa ii invatati pe ceilalti prin comportamentul vostru si prin modul vostru de a oferi iubire neconditionat sa inteleaga si ei ce este iubirea si sa se simta bine iubind, sa nu se simta stanjeniti. In cazul extrem in care nu primiti nici un pic de iubire si cazul este cronic adica nu credeti ca se va schimba ceva in comportamentul persoanei cu pricina cred ca nu va merita si nu merita sa nici el marea voastra iubire.
 Cum intalnesti iubirea?
Nu cred ca exista vreun loc anume, cred ca iubirea este pretutindeni, poti gasi iubirea pe strada in locuri simple, poti trece chiar pe langa ea fara sa iti dai seama. Iubirea este peste tot partea importanta sta in sufletul nostru si in puterea noastra de a vedea mai mult decat in aparenta persoanelor, de a incerca sa le atingi inima si sufletul cu gingasia noastra.
 Dragostea????
Dragostea e hoata …te fura…te insala…te aduce in ipostaze ciudate si mereu te intrebi de ce tocmai mie dat in schimb tot dragostea ne urca pe cele mai inalte culmi sufletesti si ne ajuta sa fugim, sa ne salvam de lumea asta cruda…
Tot ce am scris mai sus sunt pure pareri personale care se pot modifica de pe o zi pe alta..astea sunt lucrurile care imi vin in minte momentan despre iubire…s-ar putea maine sau poimaine sa nu mai fiu deacord cu ce am scris mai sus si sa imi schimb parerea….