Arhivă pentru ianuarie 8, 2008

Back at Rome

Posted in personal on ianuarie 8, 2008 by crystar

Incep acest nou post pe blog spunandu-va LA MULTI ANI tuturor si indeplinirea tuturor dorintelor o data cu venirea acestul nou an si sa ne mearga tot mai bine pe toate planurile.

Si iata-ma din nou la Roma…din nou pe blog din nou cu felul meu de a abera si voi din nou citind aberatiile mele…  Faptul ca scriu pe blog inseamna ca vacantele de iarna s-au terminat si ca incepe iarasi o perioada lunga de timp in care pot visa la urmatoarea vacanta…. Am observat ca degeaba tot indemn eu pe ceilalti din jurul meu si pe mine sa nu mai visez cu ochii deschisi si sa nu mai fac planuri in legatura cu urmatoarele vacante ca oricum nu iese niciodata cum planuiesti, iese chiar si mai bine…asa cum au iesit mai bine si vacantele mele fata de cum le planuisem eu.

Dar cum zic eu mereu cel mai frumos lucru e sa poti visa sa poti visa si spera si sa iti poti imagina cum ar putea merge lucrurile ….din pacate cateodata merg mai rau decat ai sperat si ti-ai imaginat dar din fericire nu tot timpu e asa si mai vin si zile bune in care ai parte numai de bucurii si lucruri bune…

Ce sa mai zic altele…pentru cei care vor sa stie cum m-am simtit in Romania le pot spune ca a fost super, am cunoscut persoane noi am legat noi prietenii m-am simtit bine, m-am simtit ca acasa si dupa capul meu as mai fi ramas inca vreo saptamana doua ca tare scurta mi s-a parut vacanta dar asta este nu poti face tot timpul cum vrei ….pe langa faptul ca m-am simtit bine cu toti cei pe care i-am cunoscut si pe care ii cunosteam deja calaotria mea a avut si ceva parti proaste gen intarzierea avionului, bilet la tren in picioare aproape o ora de mi-au inghetat picioarele si chestii dinastea…. dar oricum au fost mult prea mici partile proaste ale acestei vacante si au fost colpesite de de tot ce a fost frumos ….si uite asa sunt din nou la Roma cu un pic de tristete pe suflet care sper sa treaca cat mai repede ca nu e frumos sa fi trist…

V-am pupat!!!